6èC, el blog
BENVINGUTS!
Aquí mos veim!
dijous, 25 d’abril del 2013
EL COMPLEMENT DIRECTE I INDIRECTE
En accedir a l'enllaç has de selecccionar: català i al tema 12 hi ha el complement directe i al 13 l'indirecte.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Entrada més recent
Entrada més antiga
Inici
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada