6èC, el blog
BENVINGUTS!
Aquí mos veim!
dimarts, 19 de març del 2013
REPASA EL PREDICADO
http://luisamariaarias.wordpress.com/lengua-espanola/tema-11/la-oracion-sujeto-y-predicado/
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Entrada més recent
Entrada més antiga
Inici
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada