BENVINGUTS!


Aquí mos veim!

Aquí mos veim!

dilluns, 28 de gener del 2013

TREBALLAM ELS DRETS DELS INFANTS

Cada grup haurà de treballar amb els drets que se'ls ha assignat.
S'haurà de recollir en una presentació la reflexió sobre els avantatges i els inconvenients de cada un dels drets.
Una vegada recollida la informació es ferà un exposició oral.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada