6èC, el blog
BENVINGUTS!
Aquí mos veim!
dilluns, 28 de gener del 2013
TREBALLAM ELS DRETS DELS INFANTS
Cada grup haurà de treballar amb els drets que se'ls ha assignat.
S'haurà de recollir en una presentació la reflexió sobre els avantatges i els inconvenients de cada un dels drets.
Una vegada recollida la informació es ferà un exposició oral.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Entrada més recent
Entrada més antiga
Inici
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada