Un lleó, al bar, ahir, canta una cançó acotat perquè és beneit.
En Justin Biber, l'any passat a l'escenari, cantava com un àngel perquè era l'aniversari de na Marga.
En Cheito, fa una setmana a l'església, jugava un partit de futbol botant perquè estava tronat i bevia molt.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada